.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جامعه روحانیت ازهیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد که این تشکل بر نظریه قبلی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم پایدار است و در این انتخابات تصمیم به حمایت از کاندیدای خاصی ندارد.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: نظریه قبلی جامعه روحانیت مبنی بر عدم حمایت از یک کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری دهم همچنان بر قوت خود باقی است و این تشکل قصد دارد تا با انتشار بیانیه ای تنها مردم را به حضور حداکثری در انتخابات آتی فرا بخواند.

وی درباره اینکه آیا معرفی کابینه از سوی کاندیداها می تواند منجر به تصمیم گیری بهتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم شود، افزود: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هر کاندیدایی که نقاط مثبتی دارد و می داند که ارائه این نقاط مثبت می تواند به تصمیم گیری بهتر مردم منجر شده و فضا را برای انتخاب نهایی شفاف کند، باید آن را ارائه نماید.

معرفی تیم و کابینه رئیس جمهور به منظور روشن کردن گرایش رئیس دولت آینده به نیروها، کار خوبی است و قطعا در تصمیم گیری بهتر مردم در انتخابات موثر خواهد بود

اکرمی تصریح کرد: اگرچه تصمیم نهایی درباره کابینه رئیس جمهور از سوی مجلس اتخاذ می شود؛ اما معرفی تیم و کابینه رئیس جمهور به منظور روشن کردن گرایش رئیس دولت آینده به نیروها، کار خوبی است و قطعا در تصمیم گیری بهتر مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: ارائه برنامه کاندیداها قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم، چون جزو مقوله هایی است که به مردم نشان می دهد رئیس جمهور آینده می خواهد چه کار کند و برنامه های وی را برای حل مشکلات موجود کشور از قبیل تورم، بیکاری، اسکان و ازدواج جوانان مشخص می کند، قطعا تاثیر بسزایی در انتخاب نهایی مردم خواهد داشت.

این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه رئیس جمهوری باید در برنامه های خود نگاه و توجه ویژه ای به برنامه های بالادستی از قبیل چشم انداز، برنامه پنجم توسعه و بودجه سال 88 کشور داشته باشد، گفت: البته برنامه پنجم توسعه که بعید است طی چندماه آینده تصویب شود؛ اما کاندیداها باید بودجه سال 88 وچشم انداز20 ساله توسعه کشور را در افق نگاه خود داشته باشند و درعین حال اگر حرف، نگاه و روش نویی دارند را برای کاهش مشکلات کشور به مردم ارائه کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: معتقدم هرچه شاهد حضور تعداد کاندیداهای بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری دهم باشیم، قطعا در شور و شوق بیشتر مردم برای حضور درصحنه انتخابات تاثیرخواهد داشت ودست رای دهنده را برای رای دادن بازترخواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.149 seconds.